  • Data: 2004-08-17 10:38:24
    Temat: Re: Bank co lubi swoich prezesow
    Od: "pastor" <laplap[SPAMeromNIE]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Jach" napisał w wiadomości
    > Przed chwila w Informacjach Polsatu padlo zdanie:
    > Jest taki polski bank, w ktorym 90 % zysku przeznacza sie miesiac w
    > miesiac na pensje dla prezesow.

    Wiem, że to czepianie się o szczegóły, ale to nie jest 90% zysków, tylko 90%
    środków przeznaczanych na wynagrodzenia, a to jakby nie patrzeć to co innego
    niż zysk. Zysk mamy po odjęciu kosztów, a więc i wynagrodzeń. Dobrze byłoby
    gdyby dziennikarze jednak wiedzieli o czym mówią i nie wprowadzali ludzi w
    błąd.

    Tak na marginesie to chodzi oczywiście o Bank Millennium. W tym roku była
    ładna tabelka w Rzepie pokazująca wynagrodzenia zarządów spółek giełdowych w
    stosunku do zarobków pozostałych pracowników.

    pozdrawiam
    pastor