  • Data: 2008-02-14 22:11:08
    Temat: Re: Bank dla emeryta
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Feb 2008 13:40:42 +0100, Michal Jankowski wrote:

    >Masz na mysli "Inteligo" bezprzymiotnikowe. "PKO Inteligo" to jest
    >dostep przez WWW do superkonta.

    Faktycznie.

    >Jesli ktos chce wszystko zalatwiac osobiscie w oddziale PKO, to tylko
    >superkonto. Ale to troche kosztuje.
    >Z kolei do Inteligo wcale nie jest potrzebny komputer - zlecenia "zeby
    >rachunki placily sie same" mozna skladac telefonicznie.

    Hm, czy mi sie wydaje czy teraz to takie placenie zalatwia sie przez
    firme ktorej sie placi ?

    Co by w zasadzie ograniczalo ilosc wizyt w oddziale do minimum [wcale
    ?] ale .. dla konta Inteligo cokolwiek sie w oddziale zalatwi czy juz
    nic ?
    Grubsza gotowke chyba mozna wyplacic ?

    >Tak jak pisali inni - moze Bank Pocztowy lepiej.

    Musze sie zapoznac.

    J.