  • Data: 2004-06-17 15:10:45
    Temat: Re: Bank, dług, ugoda?!?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, nie mam już więcej merytorycznych argumentów
    > wszystkie wyraziłam powyżej

    Nie widzę w ogóle argumentów merytorycznych, ale to już inna sprawa.

    > pozdr i życzę więcej samokrytyki i mniej oceny w stosunku do innych jeśli
    nie
    > znasz sytuacji faktycznej i psychicznej tego pana

    A dlaczego to ja mam wyrażać samokrytykę? Nie sądzisz, że raczej powinien
    wyrazić ją ojciec, który zaciąga kredyt nie biorąc pod uwage sytuacji
    rynkowej, wiedząc, że ma na utrzymaniu dzieci, które przecież nie są niczemu
    winne? I dlaczego bank (wierzyciel) ma ponosić koszty jego
    nieodpowiedzialności?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,