  • Data: 2011-09-06 22:06:49
    Temat: Re: Bank do USD Franki Euro konta
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 19:32:42 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > Dziekuje Ci za informacje, czyli zostaje mi sie przejsc do tych dwoch
    > bankow i osobiscie porozmawiac, na teraz mi sie podoba allior choc nie
    > wiem czemu, co Ty bys wybral?
    >

    > jeszcze raz dzieki

    Jeżeli chcesz tylko trzymać waluty i śmigać do oddziału to Alior ma chyba
    lepszą ofertę % ale sprawdź sobie na www i porównaj. W BZWBK płaci się za
    przyjęcie przelewu od niedawna.
    Być może zamierzasz handlować walutami na www np walutomat.pl,
    cinkciarz.pl etc to też wtedy warto brać pod uwagę wybór, bo do walutomatu
    lepszy jest BZWBK, do cinkciarza już nie pamiętam więc sobie sprawdź.
    Alior ma darmowe powiadomienia na mail o zmianie salda rachunku ale nie
    wiem czy Ci na tym zależy i czy Ci to potrzebne.

    Xenocide