  • Data: 2008-10-22 21:22:31
    Temat: Re: Bank internetowy
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    śro, 22 paź 2008 o 22:55 GMT, RobertS napisał(a):

    > a w którym miejscu zostałeś skrytykowany?

    Zaprzeczyles, ze da sie zalozyc konto bez wychodzenia z domu

    > 1. eurobank NIE JEST bankiem internetowym,

    W tresci bylo pytanie o bank, w ktorym konto da sie zalozyc bez wychodzenia z domu,
    podalem poprawna odpowiedz

    > 2. jak zakładałem konto to nie było opcji założenia konta przez net,
    > dobrze że taka się pojawiła - wystarczyło uzupełnić moją wypowiedź,
    > cieszymy się, że bank umożliwił założenie konta bez wizyty w placówce ;-)

    Cieszymy sie

    > 3. zanim zaczniesz pisać tego rodzaju uwagi to (bez obrazy) spójrz do
    > słownika ort. ;-)

    Krytykowalem merytorycznosc odpowiedzi, nie forme czy poprawnosc
    ortograficzna, wiec powyzsza uwaga nietrafiona...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ If you are what you eat, I guess that ]
    [ Ekg: #3781111 ][ makes me a cheese danish. ]