  • Data: 2008-10-22 21:31:13
    Temat: Re: Bank internetowy
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaprzeczyles, ze da sie zalozyc konto bez wychodzenia z domu

    nie zaprzeczyłem - napisałem, że konto zakłada się w placówce, a nie
    TYLKO w placówce

    > W tresci bylo pytanie o bank, w ktorym konto da sie zalozyc bez wychodzenia z domu,
    > podalem poprawna odpowiedz
    odp. poprawna, autor wątku był nieprecyzyjny, bo bank, który umożliwia
    założenie konta bez wychodzenia z domu niekoniecznie musi być bankiem
    internetowym...

    > Krytykowalem merytorycznosc odpowiedzi, nie forme czy poprawnosc
    > ortograficzna, wiec powyzsza uwaga nietrafiona...

    nie krytykowałeś poprawości ort. bo nie było czego, a moja uwaga była
    trafiona, bo jednak błąd popełniłeś

    ale mniejsza o to, grunt, że mamy kolejny bank, w którym konto można
    założyć bez ruszania się sprzed monitora ;-)
    oby było takich jak najwięcej!

    nie będziemy przecież kruszyć kopii o drobiazgi ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS