  • Data: 2009-04-09 15:23:52
    Temat: Re: "Bank jest od tego, by sprzedawać."
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Na podstawie uwaznej lektury wpisow tutaj i stron parunastu bankow z
    > Polski: jest sporo ofert typu "bezplatne, gratis i free" a jak
    > przychodzi co do czego to okazuje sie ze np. "bezplatne wyplaty z
    > konta we wszystkich bankomatach" sa platna karta.

    Prawda, może tak być :).

    > Przeczytanie kilku(nasto)stronicowej tabeli z wyszczegolnionymi
    > oplatami "za wszystko' jest traktowane jako swiety obowiazek klienta.
    > A jak nie dopatrzyl, ze "darmowe konto" ma platne przelewy albo platna
    > karte do bankomatu - to musi byc chyba uposledzony.

    Dlatego dla mnie od dłuższego czasu, objętość i stopień skomplikowania
    TOiP też jest jakimśtam kryterium przy wyborze banku.
    I dlatego nie próbowałem nawet zakładać sobie konta w starym BPH - nie
    chciałem tracić czasu na czytanie.
    I dlatego tak irytuje mnie co robią m*banki od jakiegoś czasu - kiedyś
    ichnia tabela była na "pół strony", teraz powoli zaczyna się komplikować
    :|

    KJ

    --
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.