-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: "Bank jest od tego, by sprzedawać."
Date: Thu, 09 Apr 2009 18:11:49 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 34
Message-ID: <grl79e$87p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <3...@a...googlegroups.com>
<0...@c...googlegroups.com>
<c...@k...googlegroups.com>
<grktq2$qvo$1@news.onet.pl>
<0...@s...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: acji81.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1239294062 8441 83.10.58.81 (9 Apr 2009 16:21:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Apr 2009 16:21:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
In-Reply-To: <0...@s...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:483193
[ ukryj nagłówki ]bradley.st pisze:
> On 9 Kwi, 09:38, Mithos <f...@a...pl> wrote:
>
>> Z normalnym kontem nikt tutaj nikogo nie oszukuje. Jasne są jakieś
>> opłaty za przekroczenie debetu czy limitu na KK ale takie coś jest wszędzie.
>
> Ja jestem jak najdalszy od kreowania wizji USA jako krainy mlekiem i
> miodem plynacej, gdzie wszystko funkcjonuje bez zarzutu, a banki nosza
> klientow na rekach - bo to nie jest prawda; ale mam wrazenie, ze banki
> w Polsce traktuja klientow w dosc specyficzny sposob.
>
> Na podstawie uwaznej lektury wpisow tutaj i stron parunastu bankow z
> Polski: jest sporo ofert typu "bezplatne, gratis i free" a jak
> przychodzi co do czego to okazuje sie ze np. "bezplatne wyplaty z
> konta we wszystkich bankomatach" sa platna karta.
>
Ewidentnym przegięciem jest błędnę informowanie o opłatach, zwłaszcza w
okolicach kart kredytowych.
Dwa miesiące temu miałem przygodę w Eurobanku:
Zakładając kartę kredytową przeglądam ulotkę z opłatami i proszę o
wyłączenie wszystkich ubezpieczeń. Dostaję potwierdzenie złożenia
dyspozycji o wyłączeniu jednego ubezpieczenia. Grzecznie zwracam uwagę
na drugie; i wtedy mnie rozbiła pracownika banku: "to drugie
ubezpieczenie jest podstawowe i zawarte w karcie"; mocno zdumiony
pokazuje że w ulotce jasno widać że jest opcjonalne. Pani się
naburmuszyła, poszła zapytać i po powrocie przyjęła kolejną dyspozycję
wyłączenia ubezpieczenia.
Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.09 13:59 Tomasz Nowicki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie