  • Data: 2006-07-31 19:57:44
    Temat: Re: Bank nie dotrzymuje terminów - co robić?
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik r...@v...pl napisal dnia 2006-07-31 12:28:
    > EXT, wlasnie o to chodzi, ze bank ma 10 dni na wydanie decyzji
    > kredytowej i podpisanie umowy. Bo komplet dokumentow juz zlozylismy. I
    > nie ja to wymyslilam, tylko tak nam powiedziala pani dyr przy
    > przyjmowaniu wniosku. Z reszta, takie informacje sa tez na stronach.
    > My nie skladalismy papierow do oceny zdolnosci, itp,bo to zrobilismy
    > znacznie wczesniej - generalnie nasza procedura ciagnie sie od poczatku
    > czerwca.
    > Termin z umowy przedwstepnej dotrzymamy, bo mamy do konca wrzesnia.

    Nie podpisaliście z bankiem żadnej umowy, więc nie ma mowy o żadnych karach
    umownych. To że panienka z okienka, pani dyrektor albo pan bodygard coś ci
    powiedział nie ma przed jakimkolwiek sądem żadnego znaczenia.

    Najważniejszy jest termin z umowy przedwstępnej, bo jak go zawalicie, to
    tracicie zaliczkę. Dlatego radziłbym złożyć wniosek do innego banku dopóki jest
    jeszcze czas (koniec września? to za 8 tygodni? to ile zapisaliście w umowie?
    sądziłem że standardem jest 4-6 tygodni).

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."