  • Data: 2009-09-14 15:03:38
    Temat: Re: Bank of America - transfer do polski
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:
    > Hej,
    >
    > mam taką oto prośbę o radę:
    >
    > zdarzyło mi się zarobić co nieco w stanach przez kilka miesięcy
    > i chciałbym to coś przenieść do ojczyzny (wraz z sobą).

    Zależy ile tego masz.
    BoA zrobi ci przelew za kilkadziesiąt dolarów.
    Najlepiej w Polsce załóż konto dolarowe w dowolnym banku.
    Jak korzystałem z mBanku.
    W ciągu dwóch - trzech dni bedziesz miał kasę na koncie w Polsce.

    Jak ci się wiecej chce chodzic to Citi po tej i tamtej stronie za
    przelewy zdaje sie nie bierze nic, wiec kwestia otwarcia konta z dwoch
    stron.

    Nie rozumiem tylko dlaczego konta nie da się zamknąć zdalnie.