    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank of America - transfer do polski
    Date: Mon, 19 Apr 2010 22:57:03 +0200

    banan84 pisze:
    > ja mam sytuacje odwrotna na allegro wypatrzyl moj przedmiot osoba ze
    > Stanow, zrobila mi przelew na 285euro dostalem maila z adresu
    > s...@b...com w ktorym pisze ze transfer jest zawieszony
    > dopuki nie przedstawie potwierdzenia wyslania towaru. Nie wiem na ile
    > jest to bezpieczne, czy jesli teraz wysle przedmiot to okaze sie ze
    > np. nie zobacze na oczy pieniedzy...

    Możesz być pewny, że nie zobaczysz. Żaden bank na świecie nie
    przeprowadza takich weryfikacji. Jak bank dostał zlecenie przelewu, to
    ma je wykonać. Jak tego nie robi, to znaczy że to wcale nie jest bank.
    Jedyne co banki sprawdzają (a i to nie zawsze), to czy dane beneficjenta
    przelewu zgadzają się z danymi właściciela konta docelowego (ale tej
    weryfikacji dokonuje już bank beneficjenta, a nie zleceniodawcy).

    > Nie wiem co zrobic w tej
    > sytuacji prosze o pomoc moj mail m...@g...com

    Olać, bo to oszust.

    --