  • Data: 2009-07-16 17:20:33
    Temat: Re: Bank(omat) PeKaO ukradÂł(???) kartĂŞ VW Banku
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak kategorycznie to bym raczej nie pisal, tego typu "cuda" jednak sie
    > zdazaja. Z jakims prawdopodobienstwem, oczywiscie.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Wina Pekao jest większa (poza 30 PLN w TOiP VW).
    Infolinia VWB: "Proszę zapytać w Pekao, jak zwracają to proszę zdobyć nr
    faksu i my wyślemy prośbę o zwrot karty."
    Placówka Pekao: "To zależy jaka będzie przyczyna zatrzymania, ale właściwie
    to my obcych kart nie zwracamy, proszę dowiedzieć się za tydzień.
    mx
    P.S. Sorry za kodowanie, użyłem innej Windy i nie było zaznaczone MIME. Nie
    testowałem, mam nadzieję, że jest dobrze.