eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank pyta o relacje ojca z córkąRe: Bank pyta o relacje ojca z córką
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.u
    senet.farm!aioe.org!ycDQmCeAcWqxJJhHxgqXKw.user.46.165.242.75.POSTED!not-for-ma
    il
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank pyta o relacje ojca z córką
    Date: Fri, 24 Dec 2021 03:49:46 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 54
    Message-ID: <sq3g3j$1km2$1@gioia.aioe.org>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <sp5jkr$egm$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <61b65afd$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <61b66bc1$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <spr5dl$g22$1@gioia.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <sq09nt$e0j$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="53954";
    posting-host="ycDQmCeAcWqxJJhHxgqXKw.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:660427
    [ ukryj nagłówki ]


    "Dawid Rutkowski" 2...@g...c
    om

    : Trza pilnować - bo póki co informacyjność prawie na poziomie mBąka.

    Na razie lubię mBank.

    : A "prawie jak w mBąku" dlatego, że tam to trzy mLinki i 3 różne odpowiedzi.

    Bywa, ;) ale jak na razie bez trudu dochodziłem z nimi
    do porozumienia na zasadzie -- 'klient ma rację'. :)

    : Zaś póki co nie mam pomysłu jak zapytać trzeciego konsultanta w santim...

    Z Santim raczej nie dojdę do porozumienia...

    > -+-

    > Otrzymałeś nr telefonu do polecenia iPKO?

    : Doszedł.

    OK.

    : To tylko skarbonka mogła mieć pomysł, by
    : identyfikować klienta po numerze telefonu.

    : Do żony po wzięciu nowego abonamentu w (byłej albo jeszcze
    : wtedy) erze przez rok wydzwaniali, szukając jakiegoś Marka z Warki...

    > Sprawdziłeś, czy Inteligo nie wadzi?

    : Ale co, mam robić rozpoznanie bojem?
    : Wiadra nie mam.

    Szukałem informacji i nawet zadzwoniłem -- wiem nadal tyle samo... ;)
    Mam konto w Inteligo -- nie wiem, czy warto sobie polecić Skarbonkę...

    -=-

    500 od CA po nowym roku odnajdzie się w kolejnej edycji...

    Płatności zbliżeniowym BLIKiem (cofka 1%) z Aliora nie chcą przejść...
    Już straciłem 145 groszy... Chlip, chlip... i co najmniej pół godziny
    na: czytanie regulaminów korzyści; ustawianie BLIKa; doczepianie
    debetówki do czegośtam, co daje jakieś punkty, które można zamienić
    na pieniądze czy inne środki...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1