  • Data: 2009-10-20 15:31:43
    Temat: Re: Bank w Holandi bankrutem
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
    >Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> napisał w
    >wiadomości news:hbieni$1i4$1@online.de...

    >W artykule jest mowa o rzadowych gwarancjach. BFG nie ma nic wspolnego z
    >rzadem, chyba, che mozna za to uznac udzial NBP...

    Zdaje się, że w nowej ustawie oprócz zbędnego (wg mnie) podniesienia
    wysokości gwarancji była zmiana polegająca na wyłączeniu NBP z
    udziału w gwarancjach oraz - co jest tego sensowną (wg mnie) konsekwencją
    - zmniejszeniu licby przedstawicieli NBP w radzie BFG. To przez to ostatnie
    prezydent ociągał się z podpisaniem.
    Jednak udział MF w gwarancjach chyba jest...
    Jeżeli się mylę, prosze poprawić.

    Arek