  • Data: 2011-01-20 17:50:53
    Temat: Re: Bank "zakapował" klienta.
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:f8bbc652-62a0-4e44-8f73-698fdc9add69@l7
    g2000vbv.googlegroups.com...

    > Nigdy się nie zdradzili jaki on jest próg jak są typowani "klienci"
    > tej spec ekipy, widocznie z jakiś powodów nie budzisz podejrzeń.

    To naprawdę dziwne, bo ja z wielu przyczyn raczej powinienem budzić
    podejrzenia. :-)

    A możesz zdradzić z grubsza co się może wydarzyć po takim "wytypowaniu"? Bo
    nie wyobrażam sobie tak po prostu zablokowania przelewów wychodzących, do
    czasu dostarczenia czegoś, nawet nie mam pomysłu czego. :) Moje transakcje
    do "pralni" czasami trafiają, sam widziałem w Mille jak są tam czasami
    oznaczane takim znacznikiem, no i czasami ze względu na kwoty muszą trafiać,
    ale nigdy nie miało to jeszcze żadnego ciekawego dalszego ciągu.