eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)Re: Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
  • Data: 2008-11-21 17:24:01
    Temat: Re: Bank zawyżył kurs, klienci stracili pieniądze (Citi)
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:
    > Kilka lat temu MC w Citi byl rozliczany w EUR przy transakcjach
    > wykonanych w Europie (w uproszczeniu) a transakcje wykonane poza Europa
    > byly rozliczane przez USD. Ale to juz historia.

    aha
    czyli musze zmienic KK, bo na podroz do USA sie nie zanosi w najblizszym
    czasie, a na podroz po UE jak najbardziej

    > Sprobuj dokonac przelewu rupiach na rachunek w banku indyjskim. Zdziwisz
    > sie jeszcze raz ;).

    robilem przelewy do zagramanicznych bankow i koszty mniej wiecej znam :)

    > Od powiedz dostales od Marka, wiec nie bede powtarzal.

    ok, nie wiedzialem ze moj bank dostaje koszt w USD - myslalem,
    ze to moj bank dokonuje dwukrotnego przewalutowania

    Czyli jak rozumiem bank lokalny przewalutowywuje na USD, a moj na PLN.
    Pytanie tylko jeszcze - skad bank lokalny wie, na jaka walute ma
    przewalutowac? (np. czy na USD czy na EUR?) Przewalutowywuje zawsze na
    walute karty?

    Sierp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1