  • Data: 2009-05-14 22:03:47
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 21:14
    > (autor MarcinF
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <guhqn0$p05$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > a po co wszczepionego? Bez przesady.

    > Zupełnie nie rozumiem.... Jakaś paranoja? Z mafii jesteś czy co? Ja mam
    > legalne dochody i legalne rozchody. Za to z gotówką są wieczne kłopoty w
    > używaniu.

    Całkowite wyeliminowanie gotówki jest lepsze niż wszczepiony GPS, nie
    tylko wiadomo gdzie bywasz to jeszcze co robisz i jakie masz
    zainteresowania.

    Ja też nie jestem z mafii dziwi mnie tajemnica korespondencji i jakieś
    ograniczenia w przetwarzaniu danych osobowych. Jak będzie tylko
    elektroniczny pieniądza przecież będą niepotrzebne.

    Czytałem kiedyś artykuł, w którym dowodzono, że wyeliminowanie gotówki
    pozwoli na zwycięstwo z terroryzmem, narkotykami, prostytucją i
    zorganizowaną przestępczością. Autor w sumie mnie przekonał, że to
    prawda. Zapomniał tylko dodać, że efekty uboczne mogą być nieciekawe.

    Sebastian