  • Data: 2009-05-14 23:46:36
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Schliesky <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa wrote:

    > Muszę się przyznać, że kiedy studiowałem i miałem dwadzieścia parę
    > lat, byłem taki sam..! Ale ktoś mądry kiedyś powiedział, że z UPR-u
    > wyrasta się jak z krótkich spodenek. I chyba miał rację.

    Miałem niemal tak samo :-) Choć akurat zawsze uważałem Mikkego za
    oszołoma i dlatego UPR nie do końca poważałem, to poglądami nie
    odbiegałem tak bardzo.

    Nie, żebym stał się socjalistą, ale po pewnej fascynacji upr-owską wizją
    świata już niewiele zostało.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail