  • Data: 2009-05-15 07:21:55
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:guj3rk$5f5$2@news.interia.pl...

    > No i? Ty jesteś miliarderem i co z tego? Jesteś przez to, co najwyżej
    > gorszy. Zwłaszcza jeśli wykorzystujesz to do naśmiewania się z innych, że
    > nie są tak bogaci jak ty.

    Przepraszam jeżeli tak to zabrzmiało, nie było to w żadnym razie moim
    zamiarem. Poza tym do milliardera mi naprawdę daleko. Niemniej jednak tutaj
    nie chodzi o stan posiadania tylko o wyobraźnię.

    > Co mnie nie dotyczy?

    Nie dotyczą Cię potencjalnie negatywne skutki tego, że ktoś będzie posiadał
    informacje o twoich wydatkach.

    > Może być i tak, jeśli faktycznie mafia tak lubi. Przecie nie będę się
    > kopał
    > z mafią.

    I to jest ten moment, w którym piszę: poddaję się. :)