  • Data: 2009-05-15 15:08:07
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > Oczywiście, trafiając w momenty bez kolejek.

    raz na miesiac na pewno trafi sie jakis bankomat do ktorego
    akurat nie bedzie kolejki

    > Co widać? Nic nie widać. Gdzie wydałem, na co wydałem, dlaczego wydałem. Czy
    > żona wyciągnęła, czy ja zaszalałem. I co, ciągle będę liczył? A jak
    > zgubię/ukradną, to stracę całą pensję?

    a tak to zona ma na wyciagu gdzie, na co i kiedy wydales kase :)

    > A co z sytuacją, gdy kupuję drukarkę, wiozę ją do klienta, sprzedaję i on
    > przelewa, a ja przelewam dostawcy. Z gotówką to klient musi zapierdzielać
    > do banku, a ja czekam, tak? Potem ja zapierdzielam do dostawcy z
    > walizeczką. Bez sensu. Pieniądz nieelektroniczny niesie same problemy, a
    > żadnych korzyści poza łechtaniem paranoi.

    moze nie do konca sie zrozumielismy, ja nie jestem wcale przeciwnikiem
    platnosci elektronicznych, ale przeciwnikiem zaproponowanej
    przez Ciebie likwidacji gotowki

    > No jakoś się mi nie zdarzyło. Poza tym, to nie argument. Można zrobić
    > porządnie system płatności elektronicznych i wyeliminować w końcu gotówkę,
    > która jest dziwną protezą z czasów bardzo starożytnych.

    a wg mnie likwidacja czegos co jest bardziej uniwersalne, niezawodne,
    a na dodatek ciagle w wielu sytuacjach bardziej wygodne byloby bledem

    i nie zrozum mnie zle, wcale nie jestem przeciwnikiem platnosci
    kartowych a juz tymbardziej przelewow