  • Data: 2009-05-15 18:06:12
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > Nie znam, ale ZTCW nie było tam płatności elektronicznych i nie mam zamiaru
    > rozmawiać w tym stylu.

    To szkoda, że nie jesteś zainteresowany krytyczną refleksją bo właśnie
    faszyzm postulował omnipotencję państwa i pełną swobodę decydowania w
    zakresie obowiązków obywatela.

    Obecne pastwa europejskie spełniły drobnymi kroczkami wiele z programu
    włoskich faszystów jak etatyzm, korporacjonizm czy solidaryzm społeczny
    utożsamiany niekiedy z socjalnym charakterem państwa.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl