  • Data: 2009-05-16 15:34:55
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał pisze:

    > UPR prezentuje poglądy np. laureatów nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii
    > - Miltona i Friedmana.
    >
    > Czemu Ty (razem z przedmówcami) popadasz w manipulacje i dorabianie
    > gęby, co jest przejawem typowej propagandy? Może sprawę odwrócić i
    > stosując tę samą nieuprawnioną gołosłowność stwierdzić, że "Ty jako
    > oszołom nie dorosłeś do prezentowanych przez nich poglądów". Czy na
    > pewno chcesz tak płytkiej dyskusji?

    Wycinając te 2 wyrazy z kontekstu zmieniłeś ich sens. Może dlatego
    dlatego, że w zasadzie powtarzasz tezy, które napisałem w następnym
    zdaniu. Tylko, że mojej wersji nie było to takie nadęte i przepełnione
    niczym nie zmąconą wiarą w jakiś dwóch noblistów i ich zwolenników.

    > Każdy nowy rewolucyjny pomysł jest dziwny właśnie dlatego, że jest nowy.
    > Za dziwaków byli uważani odkrywcy czy uczeni. Sam Albert Einstein był
    > potępiony przez wielu uczonych, którzy swoją pewność brali tylko z
    > powszechnej ignorancji... nawet wśród nich. Einstein w 1906 momencie
    > publikacji wielu ważnych prac miał 26 lat i był nikomu nieznanym
    > urzędnikiem ze Szwajcarii. Czy jesteś gotowy i na tyle odważny by
    > zaryzykować ocenę swojej wypowiedzi przez potomnych?

    :)))))))))))) Hej potomni, pozdrawiam swoje praprawnuki!

    > Przykro mi, ale dorabiając gębę bez podania żadnych argumentów
    > przejawiasz postawę propagandysty... co niestety obecnie jest powszechne
    > a nawet modne.

    Obrażenie się na każdego kto ma trochę inne poglądy, manipulacja przez
    umiejętne cięcie cytatów, zmian tematu na taki, na który czujemy się
    lepiej i wygłaszanie jakiś banałów i oklepanych formułek jak jakieś
    mantry (ten kawałek o Einsteinie). Na pewno kibicujesz UPR a nie PIS?

    Sebastian