  • Data: 2009-05-16 18:17:43
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 May 2009 16:54:04 +0200, Chris napisał(a):

    > Z postów, które były tutaj na grupie, wynika że banki (a przynajmniej
    > mBank) blokują całe konto tak, że nie weźmiesz z niego ani grosza.

    Nie. (choc to zalezy jaki dlug :) ) Blokuja to co dostana z us (czyli
    mandat+oplata) i od siebie 30zl, bo tyle sobie licza za splate :)
    Aczkolwiek ani razu jeszcze nie splacili sami za mnie, tylko kasa jest
    zablokowana . Upierdliwe jest o tyle, ze wplacasz wtedy kase sam do us, ale
    do czasu jak oni znow nie napisza do banku kasa nie jest odblokowywana,
    wiec, tak naprawde za 100zl mandatu , masz zablokowane 106,5 +30 +106,5
    --
    marcin