  • Data: 2010-04-01 13:07:01
    Temat: Re: Banki lubią być napadane
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:tguf4c245hj1.jy73iyjorpw8$.dlg@40tude.net...
    > koszt? Ciekawostką jest jeszcze to, że napadane są najczęściej placówki
    > Millenium. Nad tym bankiem chyba wisi jakieś fatum :)

    Do niedawna w oddziele Millenium w mojej miejscowości był ochroniarz. Dwa
    miesiące temu zlikwidowali ten etat.

    > Czy ktoś potrafi logicznie wytłumaczyć czemu banki tak postępują? Wiem, że
    > kasa jest ubezpieczona, ale wygląda to conajmniej dziwnie. Każdy logicznie
    > myślący człowiek zrobiłby coś, aby zabezpieczyć swój biznes, a tymczasem
    > oni mają to ewidentnie gdzieś.

    Kasjerki maja przy sobie maks kilka tysiecy. Kasa ta jest ubezpieczona.
    Taniej wiec wykupic polise jak zatrudniac ochroniarzy.
    Sejfy sa z opóznionym otwarciem i to kłopot dla bandziorów.

    Krzysiek