  • Data: 2006-01-13 20:59:56
    Temat: Re: Banki podatne na szantaż
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-01-13 18:38 SebCz napisał(a):
> [...]
    > telefonii komórkowej może sobie aparat wymienić na inny (nowszy) za
    > kwotę X, a drugi klient za kwotę 1.5X. Bo telefonia postępuje po
    > arabsku? A może dlatego, że niejako oceniają cię jako klienta i na tej
    > podstawie podają nową cenę. Patrzą, ile na tobie zarabiają czy cuś, nie
    > znam się dokładnie, jakiś scoring może. Zwróć uwagę, że gdy starasz się
    > o NOWĄ kartę, nie negocjujesz 0zł (jak to w tej arabskiej analogii),
    > dopiero po pewnym czasie. No chyba, że 0zł było w promocji, ale Arab w
    > promocji za 0zł raczej ci nie sprzeda ;)

    To niezupełnie jest tak. Kiedy wymieniam telefon, to wiem: mało
    rozmawiam, dużo dopłacam. Nie ma tak "może pan wymienić tel. na Nokia
    1234 za 50 zł" - "a czemu tak drogo?" - "no dobrze, niech pan sobie
    wymieni go za 20 zł". Po prostu bank jest Bardzo Poważną Instytucją
    Finansową i byle kasjer nie ma prawa mi zmienić ceny o 50 zł. Czyli cała
    ta akcja jest zaplanowana. A nuż się uda oskubać frajera, któremu nie
    przyjdzie do głowy, że można poprosić o mniej... A ja nie lubię, jak
    ktoś mnie traktuje jak frajera i wiem, że jak się raz nie udało, to
    spróbują jeszcze raz.

    A jeżeli kasjer ma prawo robić takie rzeczy dowolnie wg swojej woli, to
    przepraszam... on jest tylko pionkiem, co to za bank, w którym pionek ma
    taką władzę?

    > Ależ wiesz co cię czeka podpisując umowę! Przecież nie robią gorzej,
    > tylko lepiej, to o co chodzi?

    Oczywiście. Tu nie chodzi o nieuczciwość wobec prawa, a raczej o
    zagrania niemoralne. Zgodne całkowicie z prawem, zgadzam się.
    w.

    PS. Przepraszam wszystkich kasjerów... Życzę każdemu, aby dotarł do
    ostatniej linii i został hetmanem :)

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/