  • Data: 2012-09-03 16:41:22
    Temat: Re: "Banki rżną nas na kasie"
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-03 15:41, m pisze:

    > Nie wiem jak ty, ale ja znacznie bezpiecznie czuję się ze swoimi
    > pieniędzmi trzymanymi w banku, niż jakbym miał trzymać je w jakimś
    > FinRoyalu czy Ambergoldzie.

    Wybór między dżumą a cholerą. :-)

    Są ludzie co wieżą że instytucje finansowe przechowujące ich kasę są
    wiarygodne i wypłacalne, że rynek kapitałowy jest gwarantem zdrowej
    gospodarki, że rządzący państwami mają narzędzia żeby spekulantów (tfu
    znaczy inwestorów :-) ) trzymać w ryzach i że nie biorą w łapę od tychże
    o pomyśle na przyszłość nie wspominając. Są tacy ludzie.
    Szanujemy ich ;-)