eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2020-03-16 17:37:40
    Temat: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-03-16 o 14:28, Kamil Jońca pisze:
    > Tu nie chodzi o mądrość, tylko o doświadczenie raczej i świadomość tego,
    > że czasami coś się może zepsuć. Niekoniecznie bank. Mi na przykład się
    > zepsuł piekarnik, co w obecnej sytuacji jest bardziej dotkliwe niż
    > normalnie. I co, mam rozdzierać szaty? Po prostu zamówiłem
    > serwisanta. Normalnie bym się nie zastanawiał czy przyjedzie. Dziś się
    > zastanawiam.


    NIE NIE NIE

    Złe porównanie.

    Zepsuł Ci się piekarnik. Ale Ty masz umowę z serwisem/gwarancję/cośtam
    co stanowi że np. w godzinę po zgłoszeniu ma przyjechać SERWIS i go
    naprawić. Jeśli mu nie idzie natychmiast wymiania na inny sprawny
    egzemplarz.

    tymczasem Dzwonisz 3 godziny i serwis nie wywiązuje się z UMOWY

    SZACH MAT ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1