eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
    u!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!border1.nntp.ams1.gig
    anews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Banki straciły miliardy na foreksie
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5e6bc8be$1$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6bc9f8$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e6bd0e9$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5e6cb545$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5e6dfcc2$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5e6f6bdc$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 16 Mar 2020 17:37:40 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5e6fab55$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.73.1.187
    X-Trace: 1584376661 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 89.73.1.187:53052
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650065
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-03-16 o 14:28, Kamil Jońca pisze:
    > Tu nie chodzi o mądrość, tylko o doświadczenie raczej i świadomość tego,
    > że czasami coś się może zepsuć. Niekoniecznie bank. Mi na przykład się
    > zepsuł piekarnik, co w obecnej sytuacji jest bardziej dotkliwe niż
    > normalnie. I co, mam rozdzierać szaty? Po prostu zamówiłem
    > serwisanta. Normalnie bym się nie zastanawiał czy przyjedzie. Dziś się
    > zastanawiam.


    NIE NIE NIE

    Złe porównanie.

    Zepsuł Ci się piekarnik. Ale Ty masz umowę z serwisem/gwarancję/cośtam
    co stanowi że np. w godzinę po zgłoszeniu ma przyjechać SERWIS i go
    naprawić. Jeśli mu nie idzie natychmiast wymiania na inny sprawny
    egzemplarz.

    tymczasem Dzwonisz 3 godziny i serwis nie wywiązuje się z UMOWY

    SZACH MAT ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1