  • Data: 2010-04-18 19:32:00
    Temat: Re: Banki zablokowały konta ofiar katastrofy w Smoleńsku
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-16 22:00, BK pisze:
    > On 16 Kwi, 21:13, Virck<v...@v...net> wrote:

    > Zapis na wypadek smierci jest:
    > - legalny
    > - wygodny

    W którym miejscu wygodny? Toż bardziej upierdliwego narzędzia nie
    widziałem. Trzeba pamiętać o limitach, informować banki o ustanowionych
    zapisach na wypadek śmierci w innych bankach. Jeżeli dodać do tego fakt,
    że ilość środków na rachunkach się często zmienia, a także ktoś korzysta
    z różnych rachunków bankowych w zależności od najlepszej w danym
    momencie oferty - to jest to po prostu nieużywalne. Kiedyś próbowałem,
    ale się poddałem.