  • Data: 2011-12-16 11:28:26
    Temat: Re: Banknot 200zł
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4ee73238$0$1460$6...@n...neostrada
    .pl...

    > E tam "jest"... Błędnie zakładasz, że ludzie potrzebują wypłacać konkretne
    > kwoty, a nie konkretne nominały. Jak w jakimś celu potrzebne mi jest 5
    > dwudziestek, to nie wypłacę 100zł, tylko np. 80+20. Kwotowo to to samo,
    > ale efekt jest inny... :-)
    >
    > Np. ja gotówki używam tylko do płacenia za drobiazgi w różnych kioskach,
    > piekarniach, albo w "płatność kartą od XXX zł". Dlatego używam tylko
    > małych nominałów. Akurat mam pod ręką bankomat KB, który ma dwudziestki,
    > więc zwykle wypłacam po 20, 40, 60 lub 80. Jakbym miał bankomat z
> [...]

    Nie sądzę. Naprawdę nie sądzę aby się waliła. Przecież jeśli potrzebujesz
    wypłacić 20 albo 30, a bankomat ma 50+100, to i tak je wypłacisz w formie
    1x50. "Potrzeba konkretnych nominałów" wydaje mi się być zjawiskiem
    kompletnie marginalnym w skali wszystkich wypłat. Rzecz jasna trochę zaburza
    to wynik, ale IMO w stopniu znikomym.