  • Data: 2002-10-17 10:11:47
    Temat: Re: Bankomat i problem
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6a6a.000001e1.3da7f82a@newsgate.onet.pl...
    > Pozdrawiam, oraz nie życzę nikomu takich pierepałek, ponieważ
    > jak by nie było - są to sytuacje nieco stresujące.

    Mysle, ze nie bedziesz mial specjalnych problemow z odksiegowaniem
    nieotrzymanej z bankomatu kwoty. Ja mialem wiele takich przygod ze starym
    Citibank (Poland) S. A. Tam system byl tak pomyslany, ze konto obciazane
    bylo juz w momencie "zapytania" bankomatu o to czy sa srodki na wyplate,
    potem jak wiadomo moze zdarzyc sie wiele rzeczy - np. skoncza sie pieniadze
    o zadanych nominalach, polaczenie zostanie przerwane itd.

    Pieniadze byly zawsze oddawane, jak stareCiti zorientowalo sie, ze jest taki
    problem to skrocilo czas rozpoznawania reklamacji z 14 dni (chyba) do 48
    godzin. Kiedys miala taka przygode z kwota 800 zl i byl problem, bo nie
    bardzo mialem za co zyc, ale kasa sie odnalazla.

    Molim Was wszystkich kruha, Grzegorz