eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat nie wie co napisał - to norma ?Re: Bankomat ... omijam z daleka Cash4You.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomat ... omijam z daleka Cash4You.
    Date: Tue, 28 May 2013 12:54:21 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 27
    Message-ID: <ko22ct$3ba$1@somewhere.invalid>
    References: <knvbcn$h8h$1@somewhere.invalid> <ko0ieq$alt$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="windows-1250"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: somewhere.invalid 1369738461 3434 213.192.88.238 (28 May 2013 10:54:21 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 May 2013 10:54:21 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: PiotrGalka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:591504
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Feliksek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:ko0ieq$alt$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    > wiadomości news:knvbcn$h8h$1@somewhere.invalid...
    >> Rozumiem, że bankomat najpierw robi blokadę, a potem wydaje gotówkę.
    >> Ale jak po namyśle napisał, że "Transakcja nie może być zrealizowana" to
    >> bym się spodziewał, że blokada (z soboty) zniknie a tymczasem zmieniła
    >> się
    >> dziś w obciążenie konta.
    >> Czy Cash4You zawsze tak ma ?
    >
    > Kiedyś miałem to samo z Cash4You.
    > Na pieniądze czekałem chyba parę tygodni. Nie pamietam
    > bo było to dawno. Pisałem o tym na tej grupie.
    > Reklamację trzeba zlożyć w banku.

    Reklamacja złożona jeszcze przed pytaniem tutaj.
    Zdziwiłem się po prostu, bo wydawało mi się, że blokada po jakimś czasie
    znika jak nie przyjdzie obciążenie. Zakładałem też, że bankomat, który
    napisał, że nie może zrealizować transakcji nie ma żadnego logicznego powodu
    aby potwierdzić obciążenie. Przecież chyba musi wiedzieć co po kolei robił.
    Nie powinno być trzeba czekać na jakieś komisyjne policzenie papierków.
    Wyrobiłem sobie zdanie na temat autorów oprogramowania.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1