eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat "pożarł" kartę › Re: Bankomat "pożarł"kartę
  • Data: 2002-12-18 18:38:26
    Temat: Re: Bankomat "pożarł"kartę
    Od: n...@w...pl (NETborg) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witaj !

    Ja również mam konto w Lukas Banku. Niestety obsługa pracowników Lukasa
    ogranicza się do doradzania (zero głębszego zainteresowania). Wydaje mi się,
    że pracownicy są słabo wyszkoleni. Wcześniej pracowałem w BZ WBK i często
    obsługiwałem podobne sytuacje. Ale zarówno ja jak i moi współpracownicy
    wgłębialiśmy się w temat. Dlatego mogę ci powiedzieć z doświadczenia, że z
    kartą stało się:
    Albo 1: karta straciła swą ważność (data ważności jest na karcie) i wtedy
    bankomat zobowiązany jest do połknięcia takiej karty, lecz nie trzeba jej
    zastrzegać.
    Albo 2: w trakcie dokonywania transakcji w bankomacie nastąpiła awaria na
    łączach. Bankomat zgłupiał i zapomniał o obsłudze ciebie więc i o karcie,
    którą tam wsadziłeś. W takim przypadku pani z Lukasa powinna zadzwonić do
    Centrum Kart i dowiedzieć się jaki jest status tej karty/transakcji a nie
    zastrzegać.

    Jeżeli wystąpisz do Lukasa o zwrot kosztu zastrzeżenia to za pewne banki Ci
    tego nie zwróci ... tylko ta Pani ze swojej własnej kieszeni. Więc zastanów
    się dwa razy co zrobić !?
    A na pocieszenie dodam, że niektórzy mi znani klienci wypłacali sobie
    wypłaty w bankomacie. Bankomat im nie wypłacił a z rachunku im poschodziło.
    Wyjaśnienie takich przypadków ciągnie się nieraz kilka miesięcy. Ciekawe co
    myśleli o tym sami poszkodowani !?

    Pozdrawiam,
    NETborg


    ----- Original Message -----
    From: <j...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Wednesday, December 18, 2002 7:12 PM
    Subject: Bankomat "pożarł"kartę


    > Dziś bankomat Euronetu połknął mi kartę - zupełnie bez przyczyny. Kartę
    Visa
    > LukasBanku. Pani z Lukasa poradziła mi abym zastrzegł kartę co uczyniłem.
    > Uważam zresztą ze słusznie. Zastrzeżenie kosztowało 25 zł. Kto powinien
    ponieść
    > koszt zastrzeżenia. mam dziwne odczucie że nie ja. Czy mieliście
    > podobną "przygodę"?
    > Yaro'S
    > P.S. Kartę juz mam z powrotem (zastrzeżoną) wydali mi ją Panowie
    dokonujący
    > konserwacji maszyny. Wcześniej umówiła mnie z nimi pani z Euronetu.
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    >
    >

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1