eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot?Re: Bankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot? [karta odzyskana]
  • Data: 2007-12-28 19:45:32
    Temat: Re: Bankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot? [karta odzyskana]
    Od: "McClusky" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Otóż, po odstaniu w:
    - kolejce w oddziale banku (oddział powiedział, że to nie ich sprawa, mam
    problem ze SWOJĄ kartą),
    - kolejce do banku gdzie przepadła karta (pani powiedziała, że trzeba
    zaświadczenie z bankui macierzystego, że karta jest "czysta" by
    zweryfikować, że można oddać - właśnie pani wysyłała tę kartę do swojej
    centrali celem "skasowania"),
    - trzech kolejkach w WBK (coby wydali zaświadczenie - doradca klienta
    wypisał ręcznie papierek i podstemplował),
    - ponownie w kolejce do banku, w którym karta przepadła (dość ostra rozmowa,
    bo pani nnie kwapiła się by uznać ręcznie napisane zaświadczenie).
    i... po 4 godzinach korowodów, karta odzyskana. W przeciwnym wypadku
    trzebaby było wyrabiać nową.

    Opis dla tych, których jeszcze spotka taka przygoda - nie życzę.

    McClusky


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1