  • Data: 2004-04-23 13:09:53
    Temat: Re: Bankomaty BZWBK a Multibank
    Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Nie jest to zadna regula - tak dzialaja wszystkie bankomaty gdy skoncza im sie
    banknoty o nizszych nominalach lub pozostala ilosc banknotow jest
    niewystarczajaca (np. chcesz wyplacic 40 zl, a w bankomacie zostaly 2 banknoty
    10 zl). Mozliwa wiec jest tez sytuacja, ze bankomat napisze komunikat, ze kwota
    nie jest wielokrotnoscia 100 zl gdy bedzie to jedyny nominal jakis pozostal w
    maszynie.