eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomaty Polbanbku nadal świętują rzymskokatolickie święta. ;) Re: Bankomaty Polbanbku nadal świętują rzymskokatolickie święta. ;)
  • Data: 2008-05-21 21:14:25
    Temat: Re: Bankomaty Polbanbku nadal świętują rzymskokatolickie święta. ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Leon" g11t3n$2ca$...@n...onet.pl

    > To był sarkazm Enuela w kierunku Polbanku.

    Dokładnie tak. :)

    > Operacje wykonywane za pośrednictwem bankomatów czy też "wpłatomatów" , bo w
    > Polbanku to ta sama maszyna, rzeczywiście potrafią chyba "zbyt często" być
    > księgować z opóźnieniem.Choć jak zapewnia "obsługa" oddziałów powinny być
    > natychmiast dostępne oraz zaksięgowane na rachunku.

    Nawet zapytałem o to, co będzie, gdy wpłacę o 23:55 i otrzymałem
    odpowiedź, że wpłata zostanie zaksięgowana ,,dziś'', nie ,,jutro''. :)

    W marmurku (że użyję tego słowa) powiedziano mi, abym przyniósł
    kwitki potwierdzające moje słowa. :) No i chyba przyniosę. :)

    -=-

    Aby było jasne -- nie zależy mi na natychmiastowym księgowaniu, ale
    jeśli obsługanci twierdzą, że księgowanie odbywa się natychmiast, to
    wolę, aby tak było w istocie. :)

    Oczywiście w poniedziałek wpłacałem wieczorem (kilka minut po 23)
    aby sprawdzić, czy księgowanie będzie miało datę poniedziałkową
    czy wtorkową, :) nie zaś z czystej chęci zysku. :) Na kwicie
    z bankomatu mam stan po wpłacie, ale w netewym podglądzie
    wpłata pojawiła się dopiero we wtorek rano. :) I oczywiście
    z datą wtorkową.

    --