    From: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomaty eCard - nie stawiają?
    Date: Fri, 21 Nov 2008 20:50:38 +0100

    <k...@o...pl>
    news:de8e4dd2-eb4d-4de9-9403-a1fc93ac7abc@n10g2000yq
    m.googlegroups.com

    > Bankomaty mniej istotne, ale eCard jest najlepsze przy płaceniu w
    > necie, a do doładowania kont telefonów karta płatniczą całkiem
    > bezkonkurencyjny (wszystkie systemy oparte na PolCardzie i BlueMedia
    > są do niczego...)

    Możesz rozwinąć bardziej swoją myśl odnośnie doładowań telefonów? Masz tutaj
    na myśli rozwiązania dla przedsiębiorców, którzy za pośrednictwem eCardu
    sprzedają doładowania telefonów na kartę? Czy też masz na myśli rozwiązania
    przyjazne dla samego użytkownika?

    Osobiście zasilam telefon bezpośrednio z konta bankowego (mBank, Multibank,
    Inteligo) za pośrednictwem firmy BlueMedia. Z obserwacji (nie miałem okazji
    korzystać) wnioskuję, że doładowanie telefonu za pośrednictwem stron
    polpay.net (działeczka eCard'u) działa podobnie o ile nie tak samo.