  • Data: 2006-08-14 09:40:47
    Temat: Re: Bankonet
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karoten napisał(a):
    > O mammo, to jest jakiś koszmar nauczyć program wyciągać wszystkie
    > dane z niekoniecznie ładnego HTMLa. W życiu bym nie zaryzykował
    > pisania takiego komercyjnego oprogramowania.
    > [...]
    Ja napisalem kiedys cos takiego na potrzeby firmy, w ktorej pracuje.
    Program dziala dla BZ WBK i w ciagu trzech lat zdarzyly sie tylko dwie
    zmiany w HTMLu - jakis rok temu dodali troche kodu na stronie logowania
    i teraz, kiedy rozbili podawanie NIKu/PINu na dwa okna.
    Nawet przy malo inteligentnym parsowaniu strony, to wbrew pozorom
    program nie jest tak bardzo podatny na modyfikacje serwisow. A - jak
    widac - zmiany na stronach bankow nie sa tak czeste.

    Co do odwagi autorow - jesli tylko klient rozumie idee dzialania
    aplikacji, to mysle, ze przelknie 1-2 dniowa przerwe w dzialaniu
    programu, ze wzgledu na zmiany na stronach transakcyjnych.
    Choc, byc moze ja, jako programista, patrze na to inaczej.

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl