eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OT] BankonetRe: Bankonet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl
    !not-for-mail
    From: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankonet
    Date: Mon, 14 Aug 2006 15:08:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <ebpsoi$l5v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <1wnhcsc2rqgz2$.ukhai4v7nfkh$.dlg@40tude.net>
    <ebiurp$n14$1@news.dialog.net.pl> <ebj1b2$hfm$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <1...@h...googlegroups.com>
    <ebpgjq$o4d$1@nemesis.news.tpi.pl> <ebpm8p$7a7$2@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ded46.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1155561042 21695 83.23.107.46 (14 Aug 2006 13:10:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Aug 2006 13:10:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <ebpm8p$7a7$2@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393869
    [ ukryj nagłówki ]

    >m...@g...com napisał(a):
    > Zgoda, jeżeli jest jakaś gwarancja że w przypadku zmian po stronie banku
    > aktualizacja pojawi się po powiedzmy 24 czy 48h.
    >
    > Bo inaczej, to jest testowanie na klientach którzy za to testowanie płacą.
    Nie jestem przekonany, ze "testowanie" jest tu najlepszym okresleniem. W
    koncu momencie sprzedazy firma oddaje produkt sprawny. Wydanie nawet
    milionow zlotych - z wlasnej, czy cudzej kieszeni - na testy nic nie
    zmieni, jesli jutro bank pogrzebie cos w serwisie.
    Spojrz na to z innej strony - serwisy transakcyjne bankow tez maja
    przerwy w dzialaniu i to czesto nie przewidziane przez bank. A przeciez
    klient tez za to placi.

    Nie chce tutaj ponad wszystko bronic tego programu - jest to po prostu
    dosyc specyficzny produkt i kazdy, kto go kupi musi zdawac sobie z tego
    sprawe.

    Powiem cos jeszcze, z wlasnego doswiadczenia. Ksiegowosc w mojej firmie
    jest bardzo mocno zwiazana z moim programem do sciagania wyciagow. Kiedy
    ostatnim razem WBK zmienil serwis, ja bylem na urlopie. I uswiadomilismy
    sobie, ze nie mamy sprawnych procedur, na takie sytuacje. Poradzislismy
    sobie z tym, ale byl to pewien problem.
    I wydaje mi sie, ze banki powinny informowac z duzym wyprzedzeniem o
    takich zmianach. Wydaje mi sie, ze jest dosyc duzo ludzi, ktorzy pisza
    podobne, autorskie aplikacje - dlaczego banki nie chca ulatwic im pracy?


    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1