eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowa masakra - banki w których przelewy....Re: Bankowa masakra - banki w których przelewy....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowa masakra - banki w których przelewy....
    Date: Tue, 9 Mar 2010 12:10:11 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <hn58lr$fk$2@news.interia.pl>
    References: <hn3p9h$r4a$1@mx1.internetia.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    <2...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: aajb152.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1268131324 500 83.4.235.152 (9 Mar 2010 10:42:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Mar 2010 10:42:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1983
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1983
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: pio1986 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521527
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jacenty"
    news:24340a62-5816-46b9-a16d-9a572c5b623b@y17g2000yq
    d.googlegroups.com

    > Jako osoba jeżdżąca za granicę nie korzystam już z usług tanich mc
    > banków. Na własnej skórze przekonałem się, że płacenie kartą Polbanku
    > czy mBanku gdzieś na końcu świata to czysta loteria, natomiast karty
    > wyśmiewanego przez Annę Wubeku oraz Citibanku okazały się niezawodne
    > nawet za kołem podbiegunowym, w Indiach, w Meksyku.

    super tylko co z tego wynika? nic.
    mi MC bekającego w odmówił kilka razy posłuszeństwa na terenie Hiszpanii i
    Włoch!!! Terminal nie żadne żelazko - tradycyjny POS verifone. Delfin
    przeszedł bez zająknięcia. Na infolinii bekającego w nie potrafili mi
    wyjaśnić czemu transakcja nie doszła do skutku mimo, że na koncie znajdowała
    się wystarczająca liczba środków by zapłacić za zakupy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1