    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Date: Thu, 23 Dec 2010 12:25:39 +0100

    "Simple Man" <c...@l...de> wrote in message
    news:iev9tl$dbe$1@news.onet.pl...
    > Jakiś nieudolny artykuł na onecie spowodował, że przemyślałem tytułowe
    > zagadnienie. Poniżej wnioski :
    >
    > Moim zdaniem najlepsze produkty 2010 r. to :
    > - KK Millennium Impresja (Visa, później jeszcze ciekawszy MC + PayPass),
    > - konto BGŻ z podwyżką (to co ni dają miesięcznie to praktycznie tyle ile
    > inne banki dawały ogólnie np. Alior 100 PLN; poza tym usługa jest prosta
    > jak cep i nie wymaga jakichś kombinacji typu poleć 5 osób i jak każda z
    > nich wyda 1000 PLN to dostaniesz coś tam),
    > - bezpłatny mTransfer z KK mBanku. Dzięki tej usłudze zarobiłem już
> [...]

    Na dzisiaj Alior stanowi jedynie w miare konkurencyjna oferte (lub na
    podobnym poziomie) dla lokat walutowych co Getin, ale ma dostep on-line do
    nich, co plasuje go wyzej z ta oferta. Oferta w PLN jest po prostu 'cienka'
    a wybiorczo lepsze produkty mozna znalezc u konkurencji, czyli konta, lokaty
    PLN, itd.