  • Data: 2010-12-23 16:28:30
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Simple Man <c...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 12:07, neoniusz pisze:
    > A to w jaki sposob? Sami zaproponowali?
    > Ja tez "korzystam aktywnie" z mtransferu - przez caly okres bezodstekowy
    > caly limit wykorzytany i sami z siebie jeszcze nic nie wciskaja.

    Po prostu clicknałem żeby wypełnić wniosek i pojawiła się propozycja, że
    z automatu mogę otrzymać taki limit. Wniosek wypełniłem, karta i umowa
    przyszły pocztą (w ramach umowy ramowej). Co ciekawe do mBanku nigdy nie
    przychodziło moje wynagrodzenie, ani nigdy nie przedstawiałem im żadnego
    kwitu o dochodzie.