  • Data: 2010-12-26 21:04:26
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 21:44:22 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Oni nie tylko czy jak zatytułujesz przelew "wynagrodzenia za pracę za
    > miesiąc X" to jesteś pewien czy nie przyczepi się do tego jakiś urząd
    > skarbowy (gdy wykryje coś takiego) ?

    Mam na myśli połączenie przelewu dowolnego wynagrodzenia za pracę (z
    transakcjami na karcie spełni to warunek zaistnienia promocji) + przelew 5k
    do dobicia do limitu zwrotu. Regulamin nie precyzuje, że właśnie ten wpływ
    wynagrodzenia jest podstawą naliczenia premii - IMO może to być każdy
    przelew, który spełnia wczesniej zacytowany punkt (czyli nie "od siebie" i
    nie z konta "detalicznego").

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl