    From: "Grzexs" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowosc internetowe nie pod Windows
    Date: Sat, 29 Nov 2003 10:42:05 +0100

    > http://www.mozillapl.org/ebanki/
    >
    > Pod Mozilla dzialaja wszystkie z wyjatkiem BPH-PBK i ING.
    > A Mozilla dziala pod Linuxem, Maciem, i wieloma innymi systemami.

    Pod Mozillą działa też E-Integrum BGŻ - jest mały problemik z jednym
    aplecikiem-ozdobnikiem, ale może to i lepiej, bo po oczach tak nie
    daje.

    A w ogóle, to wydaje mi się, że strony bankowe cierpią na przerost
    formy nad treścią. Tak naprawdę, to potrzeba kilka linijek tekstu,
    żeby zrobić przelew czy dodać kontrahenta, a cała reszta tylko
    niepotrzebnie kosztouje modemowców. Ideałem byłoby, żeby można było
    sobie wybrać "wersję odchudzoną" stron, ale tego, to chyba żaden bank
    nie oferuje.

    Grzexs