    From: "Taddy" <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankowy rejestr
    Date: Sun, 20 Nov 2005 12:13:43 +0100

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW
    > w sprawie zakresu przetwarzanych informacji dotyczących osób fizycznych
    > (konsumentów) po wygaśnięciu zobowiązania wynikającego z umowy zawartej z
    > bankiem lub inną instytucją ustawowo upoważnioną do udzielania kredytów
    > oraz
    > trybu usuwania tych informacji
    > [...]
    > § 4. 1. Bank lub inna instytucja ustawowo upoważniona do udzielania
    > kredytów
    > są obowiązane usunąć informacje w terminie nie dłuższym niż 5 lat od dnia
> [...]

    Hmmmmm... być może masz rację, ale dlaczego w takim razie GIODO w swojej
    decyzji nakazuje Bankowi usunąć wpis po 2 latach od daty całkowitej spłaty
    należności?
    Pełny tekst tu: http://www.giodo.gov.pl/data/filemanager_pl/495.doc
    a najistotniejszy fragment zacytuję:
    "
    - W dniu 2 lipca 2003 r. Skarżący uregulował zadłużenie na rachunku,
    w związku z czym jego dane - zgodnie z postanowieniami ww.
    regulaminu - zostaną usunięte z Bankowego Rejestru z dniem 2 lipca 2005 r.
    tj. w dwa lata po spłacie zadłużenia."

    Dodam, że moja sytuacja jest niemal identyczna z opisaną w tym piśmie.