eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Bankructwo państwa" a wypłacalność banków - zagadnienie teoretyczneRe: "Bankructwo państwa" a wypłacalność banków - zagadnienie teoretyczne
  • Data: 2003-08-08 08:16:27
    Temat: Re: "Bankructwo państwa" a wypłacalność banków - zagadnienie teoretyczne
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik michal napisał:

    > No i nie bardzo mi chodzi o BFG bo on jest po to, gdy jeden z bankow upada
    > A co w momencie gdy cale państwo (czyt. chyba gospodarka, budżet itd)
    > bankrutuje ...
    >
    > michal

    - Oj Mosze, takie państwo nie może zbankrutować. A poza tym to jest cały
    układ państw, bardzo silny i bogaty. I te wszystkie Państwa razem wzięte
    Ci gwarantują że twoje lokaty nie przepadną.
    - Rebe, a jak ten cały układ państw zbankrutuje?
    - Mosze, jak ten cały układ państw zbankrutuje to tobie będzie żal te
    dwa tysiące złotych?

    BP,NMSP

    Łukasz