  • Data: 2011-11-06 16:37:20
    Temat: Re: Bankrutują czy nie bankrutują ...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Biurokraci UE tworzą modę na Cojones
    > http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/36557,biurokra
    ci-ue-tworza-mode-na-cojones

    > "[...] Nie wiem, czy to zbieg okoliczności czy nie, ale dziwnym trafem
    > wszystko zaczęło się zmieniać "na gorsze" po 10.04.2010 (a miało byc tak
    > pięęknieee....). [...]".

    Fajnie się to wszystko wpisuje w ostatni post/prognozę Jacka Maliszewskiego
    z 13.07.2010:

    Stopy procentowe w Polsce ruszą w górę, to tylko kwestia czasu
    http://jacekmaliszewski.blox.pl/2010/07/Stopy-procen
    towe-w-Polsce-rusza-w-gore-to-tylko.html

    "[...] Spójrzmy teraz na wykres rentowności amerykańskich 10-letnich
    obligacji skarbowych. Od lutego trwa tam hossa. Rentowność dla kupujących
    wyraźnie spada (spadek rentowności poniżej ważnego poziomu 3,10%), co
    oznacza silny wzrost ceny (kupujący godzą się płacić drożej za kupno
    obligacji).
    Ten ruch kapitału w kierunku amerykańskich papierów skarbowych wynikał z
    ucieczki od obligacji europejskich. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/