  • Data: 2011-11-09 16:12:33
    Temat: Re: Bankrutują czy nie bankrutują ...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Myślisz mój drogi, że te 160mld nas pokona? Toż to chyba 50mld euronów.
    >Germanie nam pożyczą. Nie martw się ;)

    To i Włosi będą potrzebować w najbliższym czasie podobnej kwoty ....

    Włochy mogą ugiąć się pod długami
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wlochy-moga-ugiac-si
    e-pod-dlugami-2434963.html

    "[...] Analityk X-Trade Brokers Marcin Kiepas stwierdził, że na razie Włochy
    nie powinny mieć problemów ze spłatą zobowiązań. Do końca roku zapadają
    papiery warte około 40 mld euro. "Podejrzewam, że budżet Włoch nie jest tak
    mocno napięty, aby takich pieniędzy nie dało się znaleźć" - powiedział.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/