  • Data: 2005-06-04 13:54:12
    Temat: Re: BePeHaha - z życia wzięte
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    SebCz napisał(a):
    > Inny przykład, też z życia.:
    >
    > -Dzownię do pana, bo złozył pan wniosek o konto Sezam w promocji
    > (darmowe prowadzenie)
    > -Tak, to prawda.
    > -Zaznaczył pan, że podpisanie umowy odbędzie się przez kuriera.
    > -Tak
    > -Ale nie moze pan tak, musi pan przyjść do oddziału.
    > -A dlaczego?
    > -Bo jest pan naszym klientem, ma pan u nas KK.
    > -No to co?
    > -No to nie moze pan.
    > -A gdzie jest zaznaczone, że nie mogę?
    > -No nigdzie, ale nie moze pan.
> [...]

    Miałem IDENTYCZNIE przy zakładaniu OKO w ING BŚ. Nie mogę załatwić tego
    zdalnie bo mam u nich kartę przedpłaconą. Co ciekawe karta była już od
    roku nieważna, ale ich to nie interesuje, bo rachunek dalej jest aktywny.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica