  • Data: 2004-03-28 13:01:10
    Temat: Re: BePeHahahaha
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 24 Mar 2004 14:52:07 +0100, na pl.biznes.banki, Bartol Partol w
    wiadomości <news:c3s3q7$mpr$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Tak w ogole, to byl tylko jeden powod: powiadomienia mailem o zmianach
    > na koncie. Zaden bank tego nie oferuje w takiej postaci.

    Po raz pierwszy muszę pochwalić PKA BP SA: oferują powiadomienie
    e-mailem o zmianie stanu konta! (Przynajmniej w Krakowie)
    Aż szczęki mi opadła, gdy się o tym dowiedziałem. Od kilku dni bez
    zarzutu dostaję maila po każdej operacji na rachunku.

    > Poza tym konto kosztuje raptem 10 zeta miesiecznie, czyli bez bolu.

    W PKO BP - 4 zł.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj